1.24.2004

    follow me on Twitter
    Weekend og driver den bare af. Nyder det måske ikke så meget som jeg burde.

    Min x ringede for at diskutere sin fødselsdag som jeg ikke er inviteret til. Hvor skal vi være, hvad skal vi have og spise osv alt sammen underforstået 'vi' som min x og alle mine x-venner. For flink som jeg er planlægger jeg med og giver gode råd. Sidste år gik det da fin med tun til foret osv. "Du er bare så god at snakke med", ja det tror jeg på. Vi snakker jo kun om dig og dit - bitch. Jeg forventer ikke at hun pludselig begynder at interessere sig for hvad jeg laver - det har hun lige som haft de sidste 5 år til at prøve - og opgivet. Men at forvente at jeg gidder være med til at planlægge hendes fest som jeg ikke skal med til ... den kan jeg bare ikke følge. Men jeg sad alligvel der og snakkede med.

    M min veninde smser hele tiden og spørger om vi ikke skal mødes lidt oftere. Hun er sød og det er hyggeligt, men så heller ikke mere. Hvilket jeg HAR forklaret hende. Vi mødes går tur, besøger mac d eller går i byen. Fint nok til at kun at mødes en gang om md - lad os se hvor længe det holder.

    3 nye bøger: beatson, pierce og bohr så jeg er i godt selskab.