11.16.2004

    follow me on Twitter

    gider bare ikke ..

    Jeg er også ramt og har måtte blive hjemme i dag. Har faktisk sovet til kl 15 hvilket i sig selv er noget af en præstation. Nej det er ikke, at man når alt for lidt sådan en dag -, men mere at alting bare er ugideligt. Jeg gider ikke læse en bog selv om jeg er begyndt 10 gange. Radioen er kedelig (gaab p1, gaaab 100 fm) og jeg skifter kanal hele tiden, for så at slukke og sætte en cd på som jeg ikke gider høre. Tv ved jeg slet ikke holder, men jeg skal lige bekræfe at amerikanske serier er for lavt. Berlingske ringer for at sælge en avis og sælgerpigen for en hård medfart 'nej jeg GIIIIIIDER ikke købe jeres f... avis - farvel' SLAM. Forsøger at komponere lidt musik, men der er INGEN inspiration. jeg surfer lidt, men selv det er ja ... tænk! en af dagens højdepunkter er at mette har skrevet et indlæg i sin blog. Kæft jeg glæder mig til at blive frisk igen.
    Mette Szabo

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start