1.04.2005

    follow me on Twitter

    ohh my its me!

    Jeg havde en rimelig syret oplevelse i går. Jeg var på vej hjem med metroen og lyttede til min Ipod. Mine alm hovedtelefoner var gået i stykker så jeg havde iført mig et par kæmpe chokolade-bøffer af et par høretelfoner - helt sikker meget kikset.

    Jeg lytter ikke rigtigt efter musik fordi jeg er træt og er ved at små sove.
    Pludselig høre jeg et nummer der fanger min opmærksomhed, 'det er godt det her hvem hulen har lavet det' tænker jeg. Overvejer lidt hvad det kan være... Jeg kan høre nummeret er ved at være slut så jeg må hellere tjekke selv om det er lidt besværligt at skulle have ipod ud af lommen. Og .. ohh my god its me! Det er en gammel sang som jeg selv har lavet - og ikke har hørt i laaaaang tid - og som på en eller anden mystik måde har fundet sin vej ind på min ipod.

    Jeg ved ikke hvad der er mest skræmmende at jeg har hørt mit eget nr så mange gange at jeg efterhånden synes det er rigtigt godt - eller det at jeg kan glemme at det er mig selv der har lavet nummeret. En syret oplevelse.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start