2.02.2005

    follow me on Twitter

    brug Bloglines og du vil aldrig fortryde det! - en online blog og feed-reader

    Jeg har nu brugt bloglines i snart et år og er utrolig glad for deres service.Og må straks tilføje at jeg ikke penge for at reklamere for deres site, men det er bare fantastisk værktøj der har sparet mig utrolig mange timer. Hvis du har mange blogs eller nyhedsfeed (rss) du skal holde øje med - så er det en meget nem måde at holde sig opdateret med hvad der er sket. Jeg har ca 125 blogs/feeds som jeg følger med i. Jeg har aldrig rigtigt helt kunne bruge applikations rss-readers - en webapp har den fordel at jeg altid kan bruge den selv om jeg er i udlandedet på en 'andens' pc. Jeg kan se hvilke blogs andre læser og der med få community anbefalinger og man kan søge påtværs - selv i blogs man ikke selv abbonere på.
    Så ja - det har været noget af en killer app for mig - så prøv det du vil ikke fortryde! (kommentare modtages gerne!)


    Bloglines

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start