1.26.2004

    follow me on Twitter
    argghh jeg havde forberedt mig det meste af weekenden på et forket møde. Heldigvis opdagede jeg det i morges så jeg kunne næsten nå at få læst det jeg skulle. Jeg læste endda i taxaen, hvilket medførte at jeg var halv svimmel de næste par timer. Jeg skal lige sige til min undkyldning at det er en lang møderække med kryptiske navne som pk04, pk03 ... så det er relativ nemt at tage fejl - for mig i det mindste.

    Min x-kærstes kæreste - skal på internettet. Nu er det bare sådan at han bor på lars tyndskids mark og ikke har alm tlf eller kabel tv. Og nej jeg kan ikke anbefale at han bruger sin mobiltlf og sin nye win98 (købt for 1000 kr - hvem køber en win98 til 1000 kr ???). Rådet var at få skaffet sig et kabeltv+modem eller få et kabel fra naboen. Overvejde lige det gamle tv-antenne trick - "lidt længere væk - endnu længere væk" så nu kan jeg ikke se dig fint !