4.13.2004

    follow me on Twitter
    Kys det nu... pga af ferie her jeg lidt ekstra tid til at afstøve nogle gl cdére og 'TV2 live' er blevet en af klassikerne her i påsken. Stadigvæk drengerøvs tekster om hjerte/smerte og livet i almindelighed - og
    masser af tanker til omtanke.

    Og så er vi nogle der blev snydt for påske æg i år - måske skulle man lave en klub for forsømte påskeæg.
    Sån nærmest voksen:
    "Jeg har ikke fået noget påskeæg i år. Jeg har sendt gækkebrev og selv givet det fineste påskeæg til yndlings-niecen, men jeg har ikke selv fået ét i år. Ikke engang ét af dem i konvolutter, som min far plejer at give. Det betyder nok, at jeg er blevet voksen."
    [W:A:N:N:A:B:E BLOGGER]

    Husk det er ikke alting du læser på nettet der er sandt:
    "If we remember that the medium isn't the message then maybe we'll stop aimlessly surfing for something amusing when we could actually be doing something fun."
    [http://www.internetisshit.org/]


    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start