6.13.2004

    follow me on Twitter
    Er det kun mig der fik en let bekymring over sikkerhed ved afstemningen i
    dag?
    Jeg stod og ledte lidt efter mit sygesikringsbevis, hvorefter det gik op for
    mig at det slet ikke var nødvendigt.
    Sikkerheden på valgsteder er meget lav - vis et gyldigt valkort, få en
    stemmeseddel og stem.
    Det er svært at forestille sig et 'demokrati' der kan fungere mere enkelt,
    men til gengæld får jeg en let bekymring om hvor nemt det egentligt må være
    at snyde. (jvf sagen med Dr journalister der snød)
    Jeg mener - jeg skal vise sygesikringsbevis når jeg låner en bog på
    biblioteket og selv mit lokale vaskeri har indørt idkort med underskrift.
    Min arbejdsplads er overvåget, så min chef i teorien kan se hvornår og hvor
    længe jeg piller næse.
    Jeg ønsker langt fra at vi skal overvåges i hoved og røv, men på en eller
    anden måde skal der være en balance mellem sikkerheden og hvor vigtigt en
    begivenhed er. Men måske er det fordi valget slet ikke er så vigtigt !


    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start