9.01.2004

    follow me on Twitter

    home again

    Så er jeg hjemme igen efter en god ferie.
    Jeg landende i lørdags og det føles allerede som om det er 100 år siden, kun en halv-udpakket kuffert minder mig om at ferie faktisk kun lige er slut.
    Men der er totalt travlt på jobbet og mange bolde i luften herhjemme.
    Jeg spekulerer lidt på om det er mit liv der er generelt fuck-up, eller om det er fordi jeg endnu ikke er kommet i omdrejninger og derfor slet ikke kan følge med.
    Måske en kombination ....

    I går smuttede jeg forbi gad-boghandel (kbh,nørreport) og fandt to gode computerbøger på tilbud. Resten af boghandlen er fuldt op med 'studiestart og efterårs pensum', så for at få lidt plads har de bare bunket en masse computerbøger sammen til fast pris 199,- og der er masser af muligheder for at gøre et godt 'kup'.

    Jeg kan ikke undlade at tænke på de stakler der håbefuldt starter på studiet og nu skal i genemme flere ugeres rus-tur (møg-vejr) og får grundlagt et permanent SU-underskud fordi de skal købe en masse bøger som de alligevel aldrig får læst.


    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start