11.22.2004

    follow me on Twitter

    hjælp nesa angriber

    Jeg har i dag fået brev fra nesa. Der har ikke tidligere været uoverenstemmelser mellem mig og mit elselskab - måske lige et par ubetalt regninger, en forsent aflæst måler og så det at jeg engang har dated en pige fra nesa - men ikke noget der efter min mening kan berettige at jeg er kommet på deres angrebliste. Men nu er det altså sket. I rent Brazil stil har de skrevet at de måske og uden at de kan angive mere præcist tidspunkt, vil ankomme for at fælle træer og buske i nærheden. Og de får lige sådan lige også antydet at det faktisk er mit problem og at jeg selv burde have klaret det, men nu er de flinke denne gang, Ja ja pusher - den første fix er gratis. De kan altså for nu af og i al fremtid terrorisere mig 24-7 med beskæring og nedsavning - for nu er jeg jo advaret! Jeg frygter at jeg de kommende morgener, skal møde synet af en KÆMPE kranvogn - med en nesamand stående på kranplatformen lige ude foran mit vindue på 2.sal - mens han forsigtigt - og stor moonende som alle rigtige håndværkere, klipper træerne rundt om elledningerne (og det kan der godt gå et par uger med for det skal jo gøres ordenligt og der skal også holdes pauser).

    Nå ja - og hvis jeg har noget grenaffald der skal fjernes - så er jeg velkommen til at ring til nesa og få et tilbud ....
    Jep de er nu flinke nok i nesa hvis bare man betaler!!! Mere strøm - som bjørn svin synger.
    tak nesa - tak.




    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start