2.08.2005

    follow me on Twitter

    Creative Zen Micro - syncronisering af podcast - hjælp mig det må kunne gøres smartere ....

    jeg har haft min zen micro et par md og har endnu ikke fundet den perfekte måde at synkronisere mine filer.
    - jeg har hele tiden den fornemmelse af at der er bedre og nemmere med en ipod og itunes.
    Men her er hvad jeg gør

    sync af nyeste filer
    Jeg bruger et podcast tool nimiq til at downloade mine podcast til en folder
    jeg bruger media soruce player til at overvåger denne folder og har lavet en smart playlist til at vise de nyeste filer 2 eller 7 dage
    jeg drag dropper disse filer til en playlist 'padcast' på min micro zen

    delete ...
    Jeg opryder min mico zen ved at marke alle filer i 'podcast' og marker genren som 'delete'
    jeg vælger alle filer på min micro zen med geren 'delete' og sletter dem

    det må kunne gøres smartere - hjælp mig!!!

    1 kommentarer:

    Blogger thomas sagde ...

    hi jeg har fundet en løsning. En firmware opgradering og xp+wmplayer 10 - med autoplaylist her løst mit problem. Nu sync min pc altid de seneste filer og andre udvalgte mapper... Eneste problem er at jeg nu er 'gift'med microsoft - alternativ var apple ... hvornår kommer der en opensoruce sync-tool til mp3 afspiller ?

    8:55 PM  

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start