2.23.2005

    follow me on Twitter

    dsp: Det røde i oliven -- jeg ved I ved det !!

    Nu har jeg lige spist et helt glas oliven - og udover en forventning om at min krop på en eller anden måde må reagere på dette, så kom jeg i den forbindelse til at tænke på:
    "hvem er det egentlig der putter rød peber i min oliven" (DSP=dagens store spørgsmål.)
    Det er formodentliget en meget besværligt og manuel process. Blogger outhere - jeg ved en eller anden er ekspert på dette område og som kan belære mig om glæderne ved hhv manuel og automatisk oliven udfyldning - med rød/grøn eller anden farve peber.
    Jeg mener det gør ikke rigtigt den store smagsforskel om det er med eller uden peber.
    Måske er det simpelthen fordi der er for meget rød peber i omløb og det er den nemmeste måde at komme af med det på.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start