2.19.2005

    follow me on Twitter

    mp3 bringer liv til rigtige cdére - ta den ifpi og koda

    Købet af en mp3 afspiller har faktisk fået mit til at genopdage min gamle cdére. Førhen gad jeg ikke lytte til dem fordi der altid var 2-3 dårlige nr pr cd der ødelage det for de andre nr og det var besværligt at skulle skifte cd hele tiden. Nu bliver mine gamle cdere rippet til mp3 og kun udvalgte nr bliver så lagt i en playliste der synker med mp3afspiller. Det betyder at jeg faktisk er begyndt at lytte til mere kommercielle kunstnere igen. Min lidt skæve musik smag har ellers primært være i retning af undergrund og netlabels hvor man frit kan downloade musikken eller skal købe den dirkete af kunstnerene fordi der ikke er udgivet en fysisk cd.
    Så på en eller anden måde må det da glæde ifpi og koda - at jeg nu igen overvejer at købe rigtige cdere.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start