5.01.2005

    follow me on Twitter

    Bjørn svin som lille Prinz Ezo

    Jeg var til bjørn svin (Prinz Ezo) releasefest i anledningen af hans nye album . BS har længe stået for mig som et icon på nyskabelse, eksperimenterende og 'langt ude' på den danske scene. Med hit som mere støm og så at udkomme som nokia-reklame ja så kan man næste ikke nå højere. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om releasen. Rammerne var i orden, men BS ramte ikke rigtigt noget hos mig denne gang. Stilen er blevet mere hård end jeg husker det tidligere og kan i periode give flashback til tysk-terror-techno fra midt 90. Igen tivil om at prinsen kører der ud ad med 200+! bpm og har nogle fantastiske grovy beats, med uendelige afbrydelser og overraskelser. Knapt har publikum bogstavligt fundet rytmen, før den laves om og om og om. Men men men ... det er svært af finde det intelligent og eftertænksomme. Jeg tror at settet vil blive meget bedre hvis han tilføjede endnu mere af det minimalle og enkle som vi elsker ham for - i kontrast til det nærmest kommercille boom-boom. Skal vi ikke tolke det sådan at lille-prinsen nok stadigvæk leger lidt - og forhåbentligt vender han tilbage til stilen med overskud og tanke. Men prinsen får altså ikke mange af mine stemmer denne gang.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start