3.13.2005

    follow me on Twitter

    tivo for musik - findes der en irateradio.com lign service ???

    irate radio er godt tænkt men er ikke helt godt nok. (for langsomt og for dårlig udbyd, begrænset rating , profil osv)
    Findes der en lign download service af gratis mp3 (CC) eks på baggrund af en audioscrobbler profil eller itunes playlister ....
    Dem der lytter til dette kan også lide osv ...
    Man kunne lave en ren webbasert løsning, med en flash player og rating.
    Eller man kunne opfordre last.fm, yahoo osv til at også at inddrage Creative Commons i deres musik bibliotek.

    Måske_skulle_jeg_bare_kode_det_selv.

    archive.org
    irateradio.com - free and legal music
    webjay.com

    3 kommentarer:

    Anonymous Anonym sagde ...

    Jeg er godt nok ikke helt sikker på, jeg har forstået hvad du mener, men tror, at Launch hvor man kan oprette sin egen radiostation og lytte til numre, rate dem også finder den andet musik som passer til ens smag...

    8:17 PM  
    Blogger thomas sagde ...

    Ja jeg er ikke helt klar på hvad det er jeg vil, men meningen var at man kunne downloade til sin ipod/mp3 afspiller gratis musik der er udgivet under 'creativecommons.org'eller lign.
    Man skal kunne rate det - og ikke mindst lave en rating(/anbefaling på baggrund af de 'kendte købe' mp3 som man kan lide. For på den måde at lave en forbindelse mellem kommerciel musik og ukendte bands. Ja Launch kan rate og med tools som replay-music.com kan man 'downloade' disse- men det er formodentlig ikke lovligt ... og hvor er alle de ukendte bands....???

    10:38 PM  
    Blogger thomas sagde ...

    ok - irate er fint nok. Nu har jeg testet den og lavet et lille script der sletter de filer man rate=0 fra min harddisk. Så synker jeg den med min mp3 spiller.

    8:17 PM  

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start