3.06.2005

    follow me on Twitter

    monolake

    Jeg var til 'koncert' med monolake i går. http://komponent.dk/ havde efter min mening lavet lidt af et scoope og fået tyske Robert Henke aka monolake til at DJ/spille lidt. Det er så gået op for mig at både
    Gerhard Behles (tidligere monolake) og Robert henke er stærkt involveret i Ableton - dem der laver softewaret 'Ableton live', hvilket er super interessant. Jeg bruger ikke selv ableton ret meget, men det er er efter min mening pt det bedste bud på en live-impro-mix-software. Igen tvivl om der ligger noget super cool code, plugins og ideer bag dette stykke software. Henke har desuden selv lavet en dedikeret midi-pult som han havde med. Selve koncerten var kun til middel. Publikum fangede det aldrig helt rigtigt og ekstrem panning mellem 12-16-18 stk højtalere der i perioder stod helt af var ikke så heldig efter min vurdering. Monolakes musik er nu fedt nok, så det kan godt tåle et par chancer til.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start