3.01.2005

    follow me on Twitter

    Standard for deling af smartplaylists og rating af music?

    Findes der en åben standard eks xml for udveksling af smart playlist (som eks itunes, wmp9, creative player, winamp etc )?
    Dels har jeg et ønske om at kunne samle alle mine ratings og 'play-counts' på tværs af mine forkellige players og devices.
    Og dels kunne det være lækkert at kunne dele denne information med mine venner eks som det kendes fra audioscrobbler.com og last.fm
    Ellers ender det med at blive den gode gamle gatekeeper diskussion hvor viden (metadata) om mine medievaner går tabt...
    Playcounts og ratings er mere værd for mig end de enkelte mp3 der ligger på mp3 spiller. Dem kan jeg altid genskabe....

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start