9.19.2006

    follow me on Twitter

    Blogcall

    Mette keder sig sig og det skal åbenbart gå ud over mig . Både jeg og min blok havde ellers planlagt at gå i vinterhi og sove til det en gang bliver forår. Men mette vækkede mig med en "wake up"-kommentar på min blog og nu kan jeg ikke sove længere....
    Derfor sidder jeg nu meget træt og prøver at skrive et blogindlæg, mens jeg overvejer hvordan de næste mange måneder skal gå.

    Zombie agtigt vil jeg slæbe mig til og fra arbejde, altid træt og sulten. Mørkt når man står op og mørkt når man går i seng. Sko der vil være våde af regn og sne. Snot og ondt i halsen vil være mere reglen end undtagelsen. 

    Jo tak mette - nu er jeg næsten vågen ... ;-)

    1 kommentarer:

    Anonymous Anonym sagde ...

    Så stopper jeg med at brokke

    9:13 AM  

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start