5.25.2004

    follow me on Twitter
    Elevator pitch
    Mand-! jeg glemte det endnu engang, det vigtigeste af alt - at forberede
    min elevator pitch.
    Forleden skulle jeg præsentere nogle resultater fra vores test-projekt og
    jeg havde forberedt mig rigtigt godt mente jeg.
    Jeg beskrev detaljeret baggrunden for projektet, hvordan vi gennemførte
    testen og vores gode resultater.
    (tid gik stærkt og jeg snakkede hurtigere og hurtigere).
    Hvorefter jeg gravede mig ned i de mange problemer og udestående der var
    ....
    Pludselig var tiden var gået og jeg kunne se på deltagerne at de slet ikke
    var med.
    Og deres spørgsmål viste at de langt fra var overbevist om at projektet
    skulle fortsætte.
    Jeg havde selv været så sikker på projektets resultater og at det skulle
    forsætte, så jeg havde 'glemt' at fokusere på også at få overbevist de andre
    og i stedet var jeg allerede gået i gang med at beskrive de mange spørgsmål
    der senere skulle løses.
    Så husk det - forbered din 30 sek elevator pitch.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start