5.10.2004

    follow me on Twitter
    Hvad sker der lige med ænderne?
    Forleden dag gik jeg tur om utterslev mose. Nej det var ikke 'den' slags tur, men foregik i høj solskin og sammen med en god veninde. Snakken gik blandt andet på de mange søde nye ællinger der meget gule og dunede løbt rundt på græsset. Eller sov sødt under mor-ands beskyttende vinger.
    I weekenden gik jeg så rundt om den lokale sø og ikke en eneste ælling. Masser af ænder - men inge små nye. Jeg mener så stor klimaforskel er der vel heller ikke. Om de blot befandt sig i den anden (!) ende af søen eller de har en fantastisk form for humor 'nu kommer han - så dykker vi!'. Jeg ved det ikke, men jeg savner de små i den lokale sø.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start