6.26.2004

    follow me on Twitter
    En ven ringede og spurgte om jeg kunne komme forbi og fikse hans computer. Han havde rodet lidt med kablerne på hans xp og nu virkede modemet ikke mere, eller måske var det en driver den var gal med. Han ville gerne betale for at jeg kom forbi en time eller to i morgen. Jeg har det sådan at jeg godt vil hjælpe, men jeg vil ikke rigtigt tage penge for det. Man hjælper da sine venner hvis man kan. Jeg er ikke den store handyman og kan derfor ikke hjælpe med at lave en garage eller sætte vinduer i huset, men computere dem plejer jeg at have ret godt styr på. Til gengæld kan det også virke lidt irriterende i længde, at man ved hvert familiebesøg lige skal bruge en time på at 'debugge'. Måske skulle jeg i stedet for og i bedste giro413-ånd donere pengene væk.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start