6.19.2004

    follow me on Twitter
    Uinspireret

    Jeg er sgu lidt uinspireret for tiden, og jeg har ikke komponeret et eneste
    rigtigt musiknummer i snart 14 dage. Det er svært at sige hvad der sker, men
    jeg føler mig bare ikke motiveret, det jeg laver bliver kun lavet halvt og
    resultatet er af meget tvivlsom kvalitet.
    Måske er det bare fordi jeg mangler overskud og har brug for et par
    fridage/ferie til at komme lidt op igen. Så er det jo dejligt det er
    weekend.
    Fredagen blev brugt til at tage i byen med en flok fra arbejdet. Faktisk
    havde jeg slet ikke planlagt at skulle i byen, men jeg lod mig overtale:-)
    Trods det at regn og kulde prøvede at sætte en dæmper for udskejelser på
    første del af turen, så blev det til sidst en rigtigt god og hyggelig aften.
    Jeg var forholdsvis tidligt hjemme og er derfor rimelig frisk i dag. Som
    noget af det første skal jeg lige hente min cykel som jeg i min brandert fik
    efterladt, så nu står den helt alene og savner nok at komme hjem.



    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start