6.28.2004

    follow me on Twitter
    Så er der sommer i mit køkken.
    I går hjalp jeg en ven med hans computer og efter et nyt netkort kørte han flot igen. Tilgengæld fik jeg en kop hyldesaft og opskriften på hvordan man selv kan lave spandevis af denne 'årstidens drik'.
    Nu har jeg brugt et par timer i busk og krat for at plukke hyldeblomster og den store høst er hjembragt. Tilbage er blot 2-3 dage, vand og sukker (lidt citronsyre), så skulle den være klar til at komme på flasker.
    Og i mellemtiden breder duften af sommer sig i mit køkken.

    2 kommentarer:

    Anonymous Anonym sagde ...

    Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    10:48 PM  
    Blogger thomas sagde ...

    Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    11:05 PM  

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start