11.23.2004

    follow me on Twitter

    næsten glad for min zen micro

    Så er jeg den lykkelige ejer af en zen micro mp3 afspiller.
    Valget faldt på den fordi den har radio og har lidt flere muligheder (menuer) end ipod - men også fordi alle mine venner har en ipod og jeg gerne vil være lidt anderledes.
    Men jeg har ikke haft den mere end 3 min før jeg begynder at blive lidt ærgelig over "kan det ikke det og hvorfor kan den heller ikke det".

    Deres touch menu var ved at gøre mig vanvittig til jeg fik fundet en menu hvor man kunne stille på følsomheden. Hvorfor er det id3-tags der bruges til at sortere efter hvorfor anvedes ikke mappestruktur - jeg har tons af mp3 med ingen idtags. Hvorfor kan jeg ikke se hvor meget plads der er tilbage. Hvorfor kan den kun optage wav fra radioen osv osv

    Men alt i alt er jeg rigtigt glad for den. De mangler der er - vil nok være forsvundet efter et par generationer.

    Og nu glæder jeg mig bare til de om et par år bygger en mp3 playeren og fm/dabradioen sammen med min tlf med >100 GB hukommelse - og farveskærm. Med tivo funktion og internet (WIFI) til iptv- så er bliver jeg nok nærmest lykkelig.

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start