6.30.2004

    follow me on Twitter
    Jeg blev spurgt hvilke bøger jeg læser i øjeblikket (vis mig dit bogskab og
    jeg skal fortælle dig hvem du er):
    - indrømmet det meste af min tid går med at læse faglitteratur eller diverse
    'mapper' i forbindelse med jobbet, så der er ikke meget overskud til at læse
    rigtige bøger. Så her er listen med bøger som jeg godt kunne tænke mig af få
    læst (ikke prioriteret):
    Og det siger jo en hel del:

    Filosofiske fortællinger , Ole Fogh Kirkeby
    fabler i genren skønlitterær filosofi

    Simulacra and Simulation, Jean Baudrillard
    Bare en af de bøger jeg burde have læst for 10 år siden

    vi ses på tv: Jerslev, Anne:
    Om tv reality


    De lidt mere løse:

    Jeg er stadig bange for Caspar Michael Petersen, Jan Sonnergaard
    Sonnegaard fik en hård medfart pga denne bog

    Hvert sekundt tæller, Lance Armstrong
    De mange timer foran tv og tour de france giver endelig mening

    Hjernen bag Bush, James Moore
    spindoktori fra usa

    Ingen kender Dagen, Mads Brügger
    Abemanden hopper jeg ikke på, men dagen skal læses før det er forsent...

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start