7.14.2004

    follow me on Twitter

    Den danske befolkning bliver fyldt med sådan en gang lort

    Citat fra metteszabo:
    (min support post)

    "Det har pint mig meget at vi skal møde så modbydelige overskrifter og jeg er rasende over at den danske befolkning bliver fyldt med sådan en gang lort."
    "Nu har aviserne høvlet ned over os, generet os og gjort det endnu værre. Jeg forstår virkelig ikke at deres prioritering i at vælge de mest fængende overskrifter frem for sandheden. Jeg vil opfordre alle til at forholde sig til det jeg skriver nu:Skibet er sunket mens både Sara og Hibiscus var i kontakt med Redningstjenesten og ingen af os ved endnu hvorfor.
    Vi ved kun at besætningen var yderst erfaren og at vi igennem det hele har handlet forsvarligt Så hvis nogen skulle være interesserede i at se hvad der virkelig har været udtalt om vil jeg foreslå at man orienterer sig på:soeforklaringen

    1 kommentarer:

    Anonymous Anonym sagde ...

    Hej Thomas
    Tak for hjælpen
    Mette

    7:49 PM  

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start