7.16.2004

    follow me on Twitter

    hurtig find mails i outlook

    Jeg får en del mails på jobbet. Så mange at jeg aldrig rigtigt når at få kategoriseret dem eller slettet dem jeg ikke mere har brug for og det er bare blevet til jævn strøm fra inbox til et stort 'arkiv'. Naturligt nok gav det lidt problemer når jeg skulle finde en bestemt mail fra år tilbage. Outlooks søgefunktion er ekstremt langsom og primitiv - nærmest uanvendelig. Så derfor har jeg fundet programmet 'lookout' der indeksere dine mails og som man kan søge i, lidt i stil med google. Et fantastisk produkt der allerede har sparet mig for mange timers 'find mail'. Det er freeware/betaware - og nu åbenbart så godt at selve M$ har opkøbt firmaet og måske er at finde i kommende office udgivelser. Tilbage er bare at håbe at produktet overlever Microsoft.

    Find og test der her - før det er for sent:
    http://www.lookoutsoft.com

    Lookout and Microsoft MSN teaming up
    Lookout and Microsoft MSN teaming up

    0 kommentarer:

    Send en kommentar

    Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

    << Start